Dionne Slagter komt met Moordtieten, docu over borstimplantaten

BNNVara komt begin volgend maand met een docu over Dionne Slagter. In Moordtieten, zoals het programma heet, gaat de 30-jarige influencer annex zangeres in op de gevaren van siliconen borstimplantaten. Acht jaar geleden koos Slagter voor een borstvergroting. Tegelijk werd ze geconfronteerd met de gevaren daarvan en eventuele medische missers.

Dionne Slagter was al heel openhartig over borstvergroting op haar eigen YouTube-kanaal, waar ze als OnneDi 858.000 abonnees heeft. In Moordtieten, een productie van Stepping Stone Producties, gaat ze op zoek naar het antwoord op de vraag hoe het maar haar siliconen gesteld is. Als ze er achter komt dat zij zwevende deeltjes in haar lijf heeft, moet zij een besluit nemen: moet ze ze houden of is er iets anders te bedenken?

Dionne Slager is niet alleen bekend van social media. Ze deed mee aan It Takes2 (2018) en Expeditie Robinson (2019). De zangeres lanceerde deze week haar debuutsingle Tried and True. De documentaire Moordtieten is 1 juni te zien bij BNNVara op NPO 3.

Bron: AD.nl

Moordtieten